فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

اولین همایش تخصصی نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران در اسفندماه

سید محسن علوی | چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۴ ب.ظ
جلوه های تکنولوژی هستند. چندی است که در دنیای وب هم ابزارهای موبایل در حال تبدیل به گزینه اول و اصلی هستند و رویکرد «اول موبایل» یا mobile first روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. 

از سویی هم علائم و نشانه های درستی این دیدگاه و رویکرد کاربران به سوی آن هر روزه از گوشه و کنار وب به چشم می خورد. به گونه ای که فیسبوک در گزارش مالی سال ۲۰۱۲ خود اعلام کرد که برای اولین بار تعداد کاربران موبایلی این شبکه اجتماعی از تعداد کاربران کامپیوترهای دسک تاپ و لپ تاپ آن سبقت گرفته است. و مدیرعامل فیسبوک شرکت متبوعش را یک کمپانی موبایلی خواند. 

حال به نظر می رسد که ابزارهای موبایل و اپلیکیشن های مرتبط با آنها در ایران هم مخاطبان خاص خود را یافته اند و جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. از همین رو گروهی از دست اندرکاران و فعالان عرص وب و توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل و موبایل وب ایران بر آن شده اند که در ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ فستیوالی را تحت نام «اولین همایش تخصصی نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران» برگزار کنند. 

در این همایش قرار است سخنرانان مختلف در مباحثی چون طراحی رابط کاربری نرم افزارها، کسب و کارهای الکترونیک، موبایل وب، طراحی نرم افزارهای موبایل و... به صحبت بپردازند و همچنین در حاشیه آن برخی اپلیکیشن های ایرانی نیز معرفی گردند. 

این همایش قرار است از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۷ اسفند در مرکز همایش های معلم تهران برگزار گردد. برای ثبت نام از هم اکنون می توانید به سایت همایش مراجعه نمایید .
  • سید محسن علوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی