فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

زاکربرگ در کره جنوبی، به دنبال تلفن فیسبوکی ساخت سامسونگ؟

سید محسن علوی | چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ق.ظ

«فیسبوک هر چیزی که برای تبدیل شدن به گوگل دوم نیاز هست را دارد و با داشتن این قضیه در ذهن، گفته می شود که زاکربرگ می خواهد همکاری با سامسونگ را در قالب ساخت یک تلفن با رابط کاربری فیسبوک، شروع کند.» 

اما افراد دیگر می گویند چنین پیشنهادی مورد علاقه سامسونگ نخواهد بود چون این شرکت می خواهد رابط کاربری خودش روی محصولات باشد، نه اینکه نقش تولیدکننده انبوه را برای فیسبوک بازی کند. همچنین نیازی به کمک در شکل گیری گوگل دوم نمی بیند، چون فعلا بزرگترین رقیبش همین گوگل است. 

فیسبوک بعد از ارائه لانچر Facebook Home و شکست تحقیرآمیز آن در جلب نظر کاربران با کنایه های جالبی روبرو شد، نظیر اینکه "توسعه دهنده های فیسبوک آنقدر عاشق آیفون های خود و iOS بوده اند که موقع ساختن Home به چیزهایی مثل ویجت ها، حتی فکر هم نکرده اند." 

بدتر آنکه اولین تلفن هوشمند با این لانچر یعنی HTC First پس از شروع فروش، به خاطر تقاضای اندک و فروشی معادل 10 هزار واحد، با کاهش قیمت به 99 سنت روبرو شد و سر انجام هم AT&T آن را از فهرست خارج کرد. برنامه عرضه اش در انگلیس هم لغو شد. 

فیسبوک در سال 2011 هم تلفن های دیگری به نام HTC Salsa و HTC Chacha را معرفی کرده بود که هر دو دارای دکمه اختصاصی فیسبوک بودند و کاربرد آن، ارسال سریع محتوا به صفحه فیسبوک بود. ولی این تلفن ها هم راه به جایی نبردند و زاکربرگ هنوز آواره به دنبال رویای اش می گردد. 

شما فکر می کنید فیسبوک بتواند یک تلفن هوشمند رقابتی پیدا کند؟ 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی