فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

تبدیل تاریخ میلادی به شمسی

سید محسن علوی | پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۱۴ ب.ظ

تابع زیر یک تاریخ به میلادی دریافت میکند و خروجی آن تاریخ شمسی می باشد.

 

  using System.Globalization;

///***************

  public String MiliadiToshamsi(DateTime Input)
        {
            PersianCalendar Pe = new PersianCalendar();
            string s = Pe.GetDayOfMonth(Input).ToString() + "/" + Pe.GetMonth(Input).ToString() + "/" + Pe.GetYear(Input).ToString();
            return s;
        }

نظرات  (۲)

سلام، خسته نباشی یه سوال خیلی خیلی آسون دارم اگه بخوام تو nero عکس همراه با موزیک روی  DVD رایت کنم چکار باید بکنم. فیلم هم میشه روی همون DVD رایت کرد؟ ممنون
پاسخ:
سلام
شما برای اینکه بتونید به اینصورت رایت کنید باید نوع رایت رو به صورت Data انتخاب کنید و هر چی که میخواید روی اون DVD رایت کنید.
  • مهرداد قربانیان
  • سلام.خسته نباشید
    یه سوال دارم.من یه برنامه مدیریت ارتباط با مشتریان درست کردم.الان میخوام پیش فاکتور برای مشتری بسازم با برنامه Stimulsoft Reports
    من گزارشما درست کردم.فقط الان همه ی مشتری ها را میاره.من میخوام اون مشتری که انتخاب شده را بیاره.کجا باید شرط بذارم ؟
    من با sql express کار کردم.جداول هم در dataset ریختم و به برنامه Stimulsoft Reports معرفی کردم.ممنون میشم.کمک کنید
    پاسخ:
    سلام
    شما برای اینکه یک مشتری خاصی رو نمایش بدید باید با توجه به یک کلید اصلی که در جدول دارید مشخصات اون مشتری رو صدا بزنید و یا بر اساس نام و هر چیزی که فکر میکنید خاص هستش درون جدولتون جستجو فقط باید یک شرط داشته باشه تا مشتری خاص رو نمایش بده و نتیجه رو تو گزارش نمایش بده.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی