فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

رفع مشکل باز نشدن فایل های exe به صورت صحیح

سید محسن علوی | سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۸ ق.ظ

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران تا به حال با آن مواجه شده اند، باز نشدن فایل های exe به صورت صحیح است یا اینکه فایل های exe در یک نرم افزار دیگر مثل Windows media player یا Adobe reader و… باز می شوند! یا گاهی اوقات با اجرا کردن فایل های exe پنجره ی open with باز می شود! در اینجا می بینیم چطور این مشکل را رفع کنیم.


اگر یکی از مشکلات زیر را دارید، شما می توانید با استفاده از این مطلب آن را رفع کنید:

اجرا شدن فایل های exe در یک نرم افزار دیگر مثل notepad یا Windows media player
اجرا نشدن فایل های exe (در هنگام اجرای فایل های exe هیچ اتفاقی نمی افتد)
در هنگام اجرای فایل های exe ارور داده می شود. مانند Windows cannot find .exe file. Make sure you typed the name correctly
با اجرا کردن فایل های exe پنجره ی Open with باز می شود.


دلیل این مشکل این است که یک برنامه یا یک ویروس، تنظیمات رجیستری تغییر داده و خراب کرده است!

سایت مایکروسافت یک فایل با فرمت msi برای کاربرانی که در اجرای فرمت exe مشکل دارند قرار داده که این مشکل را رفع می کند. برای دانلود این فایل کلیک کنید.

 

نظرات  (۸)

  • پشتیبانی شبکه
  • Saved as a favorite, I like your site!

    ویندوز من 7 است. برخی فایل های اجرا نمی شود و برخی دیگر کاملاً عادی اجرا می شود. رجیسرم هم سالم است. لطفاً کمک کنید.

    پاسخ:
    از اونجایی که یکسری از فایل هاتون مشکل دارن فکر نکنم ویروس باشه چون اگر ویروس باشه کلیه فایلهاتون رو تخریب میکنه.
    توصیه میکنم یک آنتی ویروس خوب نصب کنید و ویروس کشی کنید سیستم رو و ببینید درست میشه یا نه.
    شاید هم یکسری از برنامه هاتون به مشکل خورده باشه البته اینم میتونه کار ویروس باشه.
    در نهایت مجبور به نصب مجدد ویندوز هستید اگر درست نشه با نصب آنتی ویروس.
    متاسفانه نمیشه.همه راه هارو امتحان کردم.
    پاسخ:
    دوست عزیز این موارد بیشتر بروی ویندوز XP جواب داده و بروی ویندوزهای جدید 7 به بالا تست نشده.
    اگر این مشکل رو دارید توصیه میکنم حتما یک آنتی ویروس قوی نصب کنید یا هم از آنتی ویروس های آنلاین که سیستم رو ویروس کشی میکنند استفاده کنید.
    دستت درد نکنه !!!!

    راحتم کردی دیگه داشتم دیونه می شدم من هر برنامه رو که نصب می کنم باید از فایل اجرایش زیپ می گرفتم و وقت اجرا باید تمام مسیر می رفتم و فایل اجرایی از زیپ کپی می کردم در مسیر نصب خلاصه وقت می گرفت اما الان اصلا برای ویندوز فایل اجرای طور دیگری تعریف شده که خراب نمی شه

    من تمام این راهها رو امتحان کردم فایده نداره !

    میشه کمکم کنید

    پاسخ:
    سلام.
    این راه ها برای من جواب دادن رو ویندوز 7 آخرین باری بوده که این مشکل رو داشتم و جواب گرفتم ویندوز بالاتر رو تست نکردم و نمیدونم جواب میده یا نه.
     متشکرم ....    عالی  ... 

    بسیارممنون خیلی به دردم خورد

    مطالب مثل همیشه کاربردی و به درد بخور هستن.
    خیلی خیلی ممنون
    خسته نباشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی