فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

دانلود برنامه Crystal Report برای VS 2015

سید محسن علوی | سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ب.ظ

این برنامه بروی تمامی ویژوال ها از نسخه 2010 به بالا قابل نصب می باشد و بروی نسخه 2015 هم تست کردم و هیچ مشکلی نداره.

SAP-Crystal-Reports

جهت دانلود نسخه 13.0.18 به آدرس زیر مراجعه نمایید:

 

دانلود برنامه Crystal Report 13.0.18 برای VS

 

حجم فایل ها 30MB و مجموعا 298MB می باشد.

 

Sap Crystal Report 13014 Part01
Sap Crystal Report 13014 Part02
Sap Crystal Report 13014 Part03
Sap Crystal Report 13014 Part04
Sap Crystal Report 13014 Part05
Sap Crystal Report 13014 Part06
Sap Crystal Report 13014 Part07
Sap Crystal Report 13014 Part08
Sap Crystal Report 13014 Part09
Sap Crystal Report 13014 Part10

 

دوستانی که این نسخه رو میگن بروی ویندوز 10 و VS 2015 مشکل داره باید عرض کنم که بنده خودم هم ویندوزم 10 و 64 بیتی هستش و این نسخه بروی این ویندوز نصبه و بروی VS هم کار میکنه مشکلی نداره.

نظرات  (۴۶)

  • حسین جعفری
  • سلام . من با اجرای کریستال ریپورت از روی سرور مشکل دارم . روز کامپیوتر خودم در زمان طراحی مشکلی ندارم اما زمانیکه در هاست بارگذاری می کنم روی  خط برنامه به دستور:
    Dim RptDoc As New ReportDocument

    میرسه پیغام خطای :
    The type initializer for 'CrystalDecisions.CrystalReports.Engine.ReportDocument' threw an exception

    میده . نمی دونم واقعا چکار کنم.
    میشه در این خصوص کمک بفرمائید.
    تشکر

    پاسخ:
    درود برشما
    شما بروی سیستم کلاینت آیا برنامه Crystal Reports Runtime رو نصب دارید یا خیر؟
    این خطا زمانی رخ میدهد که این برنامه نصب نباشد بروی سیستم کلاینت(یاهمون سرور) که شما دارید.کریستال برای اجرا نیاز به این برنامه داره و بروی سیستم خودتون نصبه و مشکلی نداره و برای کلاینتی که برنامه میخواد اجرا بشه باید این برنامه رو حتما نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید.

    مرسی بابت اطلاعات مفیدتون مشکل من رو حل کرد 
    ممنون بابت سایت خوبتون داداش . منم نصب کردم بدون مشکل رو سیستم من اجرا شد 
    سلام روز بخیر،
    من میخام برای گزارشگیریِ در یک نرم افزار نوشته شده با asp.net mvc با دات نت فریمورک چهار یا بالاتر، توی محیطِ vs 2015 از کریستال ریپورت استفاده کنم، فایل های شما 400 مگ هستن، و سایت دیگری که دیدم حدود یک گیگ و خرده ای بود و دو نسخه ی رانتایم و ساپورت هم اضافه بر اون داشت، من کمی گیج شدم باید کدوم رو دانلود کنم؟ نیاز به تولیدِ گزارش داینامیک هم دارم. و چون استیمول سافت کرک باید بشه، اجازه ی استفاده ازش رو در پروژه ندارم.
    و سوال بعدیم هم این هست که درنهایت باید چیزی رو جدای از نرم افزار روی هاست قرار بدم برای ران شدن؟ نسخه کلاینت رو که میفرمایید مربوط به برنامه های ویندوزی میشه دیگه؟ برای asp باید چکار کرد؟
    عذرمیخام طولانی شد سوالات. ممنون از شما.
    پاسخ:
    با سلام
    شما با دانلود همین نسخه به حجم 1.5 گیگ نیاز دارید برای باز شدن فایل و نصب برنامه بروی سیستمتون بعضی جاها فایل باز شده رو قرار میدن. و سایت اصلیش هم برید همین نسخه 400 مگ رو قرار میده برای دانلود.
    نسخه Runtime برای اپلیکیشن ها می باشد که بروی سیستم مقصد نصب باید بشه تا گزارش گیری اجرا شود.
    برای شما که تحت وب استفاده میکنید دقیق نمیدونم ولی کافیه که فایل های DLL رو داشته باشید کنار پروژتون که اوکی میشه خودش چون از سمت سرور داره اجرا میشه نه کلاینت و پردازش ها باید سمت سرور باشه نه کلاینت.

    سلام
    ممنونم. بدون مشکل نصب و اجرا شد
    سلام ،لطفا راهنمایی فرمائید نرم افزار sap رابه روی ویژال استدیو2013نصب کردم .فایل exeبرنامه را روی ی سیستم دیگه اجرا کردم ولی 
    چون sap نصب نیست گزارش گیری انجام نمیشه .چطور میشه sapرو مستقیم رو سیستم کلاینت نصب کرد ؟ ویندوز کامپیوتر کلاینت مهمه یانه؟
    باتشکر
    پاسخ:
    سلام
    دوست عزیز شما باید بروی سیستم مقصد هم برنامه کریستال رو نصب کنید.ابته نسخه Runtime که مخصوص کلاینت ها می باشد رو.
    میتونید از قسمت زیر دانلود کنید با توجه به نسخه ویندوز مقصد که 64 یا 32 هستش نسخه مورد نظر رو دریافت و نصب کنید.

    دم شما گرم کاملا درست جواب داد
    سلام این نسخه با visual  2017 کار میکنه؟
    پاسخ:
    سلام
    باید نسخه جدیدترش رو نصب کنید که آدرس دانلودش در لینک زیر می باشد.البته این نسخه رو بروی 2017 تست نکردم خودم به شخصه ولی باید جواب بده و اینکه اگر جواب نداد میتونید از سایت اصلیش دانلود کنید نسخه جدیدترش رو.
    (اگر تونستم خودم در وبلاگ قرار میدم ولی ممکنه یکخورده زمان بر باشه این موضوع)

    با سلام من کریستال ربپورت را نصب کردم و یک گزارش را درست کردم اما در قسمت priview به جای مقادیر که در جدولم هست مقادیر دیگری را نشان می دهد نمیدونم چه کار کنم لطفا کمکم کنید
    پاسخ:
    سلام
    قسمت پیش نمایش به اینصورت می باشد فقط؟یا داخل پروژه شما هم وقتی اجرا میشه اینطوری بهتون نشون میده؟
    گاهی وقتا قسمت پیش نمایش داده های قدیمی که داخل بانک بوده رو ممکنه نشان بده یاهم کلا صفحه را خالی نشون بده.اجرای پروژه مهمه که درست نمایش بده.
    با سلام
    یه برنامه با Sqlite , .Net2 & C#‎ نوشته ام که یه گزارش ساده با نمودار داره .
    الان مشکل تهیه گزارش دارم، بر روی کامپیوتر کاربر نمیشه برنامه کریستال ریپورت را نصب کرد.
    چجوری و از کدوم نسخه کریستال ریپورت میتونم استفاده کنم که به کاربر گزارش را نمایش بدهد و نیازی به نصب برنامه اضافه نباشد؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام شما باید Crystal Reports Runtime را نصب کنید که در این لینک زیر برای دانلود موجود می باشد.

    دستتون درد نکنه من در ویندوز10 و بروی ویژوال 2-15 نصب کردم بدون مشکل ممنون از فایل ها تون
    سلام و خدا قوت
    ممنونم از اینکه پیشنهاد دادین با فیلتر شکن از سایت اصلی میشه دانلود کرد که بهم کمک کرد که این کار رو انجام بدم و جدیدترین نسخه ها رو دانلود کنم
  • احمد سلیمی
  • سلام دوست عزیز 
    سپاس بابت این فایل . کارم را راه انداخت .
    فقط یه سئوال : اکتیو ریپورت هم برای 2015 موجود هست؟
    پاسخ:
    سلام.
    نمیدونم ولی فک کنم نسخه آخرش که فک کنم ورژنش 10 یا 11 بود جواب بده.تست نکردم و دقیق نمیدونم جواب میده یا نه.
    پیغام خطا
    Error 1904. Module C:\Program Files\Business Objects\BusinessObjects Enterprise 12.0/win32_x86\ReportConvT
    ool.dll failed to register. HRESULT -2147024769. Contact your support personnel.
    پاسخ:
    شما قبل از نصب کریستال برنامه زیر رو نصب کنید 

    http://bayanbox.ir/info/8068266491788000185/Microsoft.Visual.C.Plus.Plus.Redistributable.Package.July.2016
    سلام
    موقع نصب کریستال ریپورت خطای 1904 میده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    سلام 
    من موقع نصب با این ارور مواجه میشم
    http://uupload.ir/files/z1vt_untitled.png
    پاسخ:
    سیستم عامل شما چیه؟
    خطا داره میگه سیستم عامل رو پشتیبانی نمیکنه.
    نسخه سیستم عامل هم بگید چیه؟
    چون فک کنم بروی نسخه های Home و مشابه این نصب نمیشه این کلا هرچند ویژوال هم نصب نمیشد فک کنم.
    سلام وقت شما بخیر... من بعد از اینکه گزارشگیری رو انجام دادم و نرم افزار خودمو ست آپ کردم الان که میخوام روی سیستم های دیگه نصب کنم با خطای 1904  مواجعه می شم.. کسی می تونی کمک کنه؟؟
    Error 1904. Module ...... flash.ocx 
    پاسخ:
    سلام
    متن خطا رو کامل بزارید.
    تو قسمت گزارش گیری این خطا رو به شما میده؟
    یا موقع نصب این خطا رو میده؟
    اگر موقع گزارش گیری این خطا میاد بخاطر این هستش که شما کریستال نسخه Runtime را نصب نکردید رو کلاینت.
    اگر هم موقع نصب خطا میده لطفا متن کامل خطا رو قرار بدید.

    در واقع ببینید SapCrystalReport ها دو نسخه هستند یکی SapCrystalReport و یکی SapCrystalReport runtime engine  که در تصویر بالا که خودتون هم گذاشتین همون runtime engine هست.بعد از نصب SapCrystalReport در صورتی که ویندوز 64 بیت باشه از شما میخواد که SapCrystalReport runtime رو هم نصب کنید که با زدن تیک این کار رو میکنه ولی این مورد برای ویندوز های 64 بیته و برای ما اینکارو نمیکته.
    ببینید من بر اساس اموزش برنامه نویس خاصی دارم پیش میرم که ایشون هم دقیقا همین runtime رو  نصب کردن.ما داریم سیستم تحت شبکه مینویسیم.ولی تنها میشکل این هست که ایشون از ویندوز 64 بیتی استفاده میکنند و من 32 بیتی.یعنی باید از developer استفاده کرد؟
    پاسخ:
    شما باید نسخه Developer رو نصب کنید برای برنامه نویسی خودتون و بروی کلاینت هایی که دارید نسخه Runtime رو نصب کنید که بتونید گزارش گیری رو انجام بدید و خطا نده بهتون.
    نسخه جدید رو هم الان آپلود میکنم تو وبلاگ که ببینید دوتا نسخه داره کلا این برنامه.
    نسخه 13.0.18 رو آپلود میکنم
    سلام
    برای ویندوز 32 بیتی چی؟ایا کار میکنه؟من یه نسخه گرفتم انگار مشابه با نسخه شماست و همین 13014 هست قسمت اول نصب شد ولی قسمت دوم که runtime engine بود نصب نشد بنابراین من رفتم و با جستوجو زیاد تو اینترنت نسخه runtime 13014 32 بیتی رو پیدا و نصب کردم ولی بعد از افزودن رفرنس ها به ویژان استادیو 2015 باید در قسمت new item گزینه reporting اضافه میشد که نشد
    پاسخ:
    سلام
    این هم بروی ویندوز 32 و هم 64 نصب میشه.
    ابتدا برای ویندوز 32 بیتی نصب میکنه و بعد بروی 64 بیتی با توجه به انتخاب شما که اگر تیک رو بزنید برای 64 هم نصب میشه.
    و اینکه Runtime ها باید بروی  سیستم کلاینت نصب بشه نه سیستم شما خودتون بروی سیستم خودتون باید نسخه Developer رو نصب کنید.نسخه هایRuntime بروی سیستم شما حتی ممکنه نصب نشه با نصب نسخه Developer 
    این نسخه که گذاشتم نصب میشه و مشکلی نداره دوست عزیز.خودم تست کردم اینو.
    البته نسخه جدید ترش هم اومده تو سایت Sapcrystal میتونید دانلود کنید فقط دقت کنید نسخه Developer رو دانلود کنید حتما.
    آقا مشکل اول اینکه طول اسم فایل هات زیاده Winrar گیر میده. با یه ترفندی میشه ردش کرد ولی روی 8 تا فایل خطای The volume is corrupt میده

    پاسخ:
    سلام
    احتمالا مشکل از برنامه شماست.
    چون طول اسم فایل ها برخی جاها خیلی طولانی تر این هم هستش.اگر مشکل کاراکتری داشته باشه برنامهWinrar اصلا فشرده سازی را انجام نمی دهد.
    مشکل داره
    سلام خسته نباشید میشه آموزش کار کردن با کریستال ریپورت رو هم قرار بدید. ممنونم
    یا گه لینک آموزشی سراغ دارید به ایمیل  eng.eyman.ghobeyiti@gmail.com بفرستید؟ بازم ممنون واسه مطالب عالیتون
    پاسخ:
    سلام 
    باشه سعی میکنم مختصر فایلی رو آماده کنم و همینجا قرار بدم واسه دوستان که میخوان ازش استفاده کنن.
    سلام من این برنامه رو نصب کردم ولی چرا نمی تونم به پروژه اضافه کنم. ازکجا باید اضافه کنم؟

    پاسخ:
    سلام
    بعد از نصب خودش اضافه میشه و شما باید تو برنامه بجای ایجاد فرم جدید یک گزارش جدید درست کنید.
    از زیپ خارج نمی شه خطا تو پارت های 6 و 8 می ده 
    پاسخ:
    احتمالا بد دانلود شده باشه فایلا بهتره یک بار در برنامه Winrar گزینه Repair رو بزنید رو اون قسمت ها که خطا داره به احتمال زیاد درست میشه اگر نشد مجدد دانلود کنید درست میشه.
    پارت ها همگی سالم هستن و مشکلی نداره.

    سلام

    خسته مباشید ممنون از وبلاگ خوبتون. یه سوال داشتم من این برنامه را دانلود کردم ولی موقع نصب از من Product key می واد ولی نه تو نسخه شمت و نه تو نسخه دیگه ای که دانلود کردم نبود تمام کنم های هم خومدم الان چکار باید کنم؟

    پاسخ:
    موقع نصب کریستال ریپورت سریال میخواد؟؟؟؟؟؟
    این نسخه کاملا رایگانه و سریال نداره.
    شما مطمئن هستید همین نسخه رو دارید نصب میکنید و  نسخه دیگه از این برنامه نیست؟من تازه نصبش کردم سریال نمیخواست از من.
    دانلود این کاملا رایگانه میتونید با فیلتر شکن برید ا زسایت رسمیش بگیرید.

    سلام آقا محسن عزیز
    استاد عزیز من فایلها ی کریستال ریپورت را دانلود و اززیپ در آوردم و پیغام خطا را برات میفرستم ویژوال 2015 روی ویندوز 10 دارم   you most already have visual studio 2010,2011,2012,2013,2015 installed ...  
    پاسخ:
    سلام
    من خودم هم بروی ویندوز 10 ویژوال 2015 نصب دارم و این هم نصبه روش هیچ مشکلی نداره.
    شاید مشکل از ویندوز هست گاهی ویندوز اذیت میکنه آپدیت های ویندوز رو نصب کنید.
    البته اگر خطا وسط نصب بهتون میده مشکل از ویندوز ممکنه باشه.
    ولی اگر از ابتدا میده ممکنه یک نسخه دیگه بروی سیستم نصب باشه.
    باز هم من خودم حذف میکنم دوباره نصب میکنم کریستال رو ببینم مشکل کجاست خبرش رو بهتون میدم.
    سلام بر شما.از این سایت می خواهم دانلود کنم  http://downloads.dscallards.com و
     http://www.crystalreports.co.uk/evaluations.html ولی حجمش حدود 750مگابایت است ولی حجم فایلی که شما گذاشتین حدود 300 مگابایت است.آیا سایت ذکر شده مشکل داره یا حجم کم فایل موجود در سایت شما به خاطر فشرده سازی است؟ از این سایت http://www.crystalreports.com هم که نمی شه دانلود کرد. شما از کدوم سایت دانلود کردین؟  با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    من سایت خودش دانلود کردم.با فیلتر شکن.
    و اینکه این سایت نسخه کامل روگذاشته به همراه پلتفرم های نصبی احتمالا که اینقد شده حجمش یا هم نسخه جدید تر از اینیه که من گذاشتم.
    حجم نصبی بروی ویژوال همین حدود 300 الی 350MB هست نه بیشتر.
    یا از سایتش دانلود کنید یا اینی که من گذاشتم رو بگیرید.چون من خودم تست کردم اینو و مشکلی نداشته.
    دوست عزیز دستتون درد نکنه دانلود کردم ، نصبش هم کردم .. ولی تو قسمت Add New Item  نمیاره..موندم از کجا فراخوانی کنم و به پروژ ه ام اضافه کنم..
    حتی از ToolBox  گزینه Crystal Viewer رو میارم روی فرم .. وقتی میخوام ارتباط بدم به کریستال ریپورت .. اون وقت هم این خطا an error occurred while adding a strongly typed reportdocument را میده..
    واقعا موندم .. اگه کسی از دوستان اطلاعاتی داره .. لطفا راهنمایی کنید
    ایمیل من mvahdat.ir@gmail.com
    پاسخ:
    این نسخه بروی 2015 تست شده و مشکلی نداشته.
    شما باید نسخه اصلیش رو نصب کنید نه کامپوننت رو اگر هم جواب نداد کامپوننت رو نصب کنید درست میشه.
    دستت درد نکنه ولی میدونی چیه رفیق

    این وبلاگ خودته و میتونی هر چیزی رو بزاری واسه دانلود و به من هم ربطی نداره
    ولی CrystalReport رایگان نیست  و دوستان کامپیوتری همیشه این شعار را می دهیم که حق کپی رایت باید اصولی در ایران اجرا گردد و همیشه تاکید می کنیم اما  ...

    اینجا یک کشور جهان سومی است هم مردم عادی جهان سومی هستند ، هم سیستم دولت مانند مدیریت و اقتصاد جهان سومی است (شایدم چهارم و پنجم و ... ) و هم نرم افزار نویس هاش !!!
    پاسخ:
    سلام
    دوست عزیز کاملا رایگانه کریستال ریپورت من اینو از سایت خودش دانلود کردم و اینجا گذاشتم.فقط این واسه ایران فیلتر شده و نمیتونید دانلودش کنید به صورت مستقیم.
    اگرم کرک لازم داره پس باید بگردید پیدا کنید کرکش رو چون این دانلود شده از سایت اصلیشه.

    اگر فیلتر شکن دارید میتونید برید تو سایتش البته تو این سایته توضیحات رو گذاشته و لینک برای رفتن به سایت اصلی جهت دانلود :


    آقا ممنون کار میکنه
    دوستانی که مشکل دارن فکر کنم بخاطر قسمت سوم فایل اسمش با بقیه فرق داره
    خیلی خیلی ممنونم از شما . مشکل منم حل شد. :)
  • نادر ایرانی نژاد
  • با سلام و عرض خسته نباشید
    بعد از کلی دانلود بالاخره این برنامه شما بود که درست کار کرد 
    واقعا از شما متشکرم
    سلام
    روی vs.net 2015 نصب شده رو windows 10 کار نکرد!!
    انتظار داشتم تو پروژه بتونم فایل rpt مربوط به کریستال ریپورت بسازم و دیزاین کنم.
    لطفا راهنمایی کنید چکاری باید انجام بدم
    پاسخ:
    سلام
    دوست عزیز من خودم هم ویندوزم 10 نسخه 64 بیتی هستش هم ویژوال نصب دارم وهم کریستال ریپورت رو و مشکلی ندارم برای کار کردن باهاش.این نسخه رو چون خودم تست کردم و مشکل نداشت بروی وبلاگم گذاشتم چون نسخه های دیگه ای که بود رو گرفتم هیچکدوم جواب نداد.
    اگر موقع نصب خطایی بهتون نمایش میده خطا رو برام ایمیل بزنید تا ببینم.
    و اینکه یک عکس از محیط برنامه وقتی میخواید یک فرم گزارش گیری رو ایجاد کنید رو برام بفرستید ببینم اگر امکانش هست.
    دمت گرم زنده باشی
    واقعا مرسی . عالی بود . دستتون درد نکنه
  • افشین داداش نژاد
  • داداش دست گلت درد نکنه ایشالاه همیشه سلامت باشی
    کار نمی کنه که
    پاسخ:
    دوست عزیز من خودم قبل اینکه بزارم رو وبلاگم تست کردم چون جواب گرفتم گذاشتم.
    و الانم دارم باهاش کار  میکنم با نسخه 2015 و مشکلی هم ندارم اصلا.
    مشکل شما از جای دیگه باید باشه.
    سلام دوست عزیز ، 
    براتون آرزوی بهترین ها رو دارم .
    مرسی .
    سلام. ممنون از سایتتون
    بر روی ویژوال 2015 بدون مشکل کار می کنه
    پاسخ:
    آره کار میکنه و مشکلی نداره
    سلام من ده تا صلوات برای شادی روح رفتگانتون فرستادم من دو هفتس دنبال اینم.دمتون گرم اجرتون با خدا
  • امید کشفی
  • سلام واقعا ممنونم ازتون خیلی عالی بود 
    الهی خیر ببینی ننه
    آقا دمت گرم، کلی دعات کردم
  • مصطفی اسدی
  • سلام دوست عزیز- دستت درد نکنه بسیار عالی بود بدون هیچ مشکلی دانلود کردم و تو ویژوال استودیو 2015 هم به راحتی جواب داد. 
    با تشکر
    آرزومندی، بزرگترین امتیاز در این جهان است. آرزومندی، سبب کسب پول، قدرت و نفوذ می شود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی