فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

SAP Crystal Reports 13.0.5 Final for Visual Studio 2010 / 2012

سید محسن علوی | يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

نظرات  (۱۹)

عالیه

با سلام

لطفا نحوه اکسترکت کردن(هر کدام از فایلهای پنجگانه باید جداگانه اکسترکت شوند یا به صورت یک فایل در نظر گرفته شوند؟) و نصب کردن فایلهای پنجگانه فوق و همچنین فایل های دو گانه مربوط به سی آر ران تایم را نیز توضیح دهید. ممنون

پاسخ:
سلام
در قسمت SAP Crystal Reports 13.0.5 Final که به صورت 5 پارت می باشد باید همه پارتها دانلود شود و با کلیک بروی یک پارت از حالت فشرده خارج می شود(نیازی نیست هر پارت را جداگانه از حالت فشرده خارج کنید)
در دو قسمت دیگر که دو پارت دارد هم به صورت بالا می باشد.

دو برنامه Runtime Engine که برای دو نسخه ویندوز 32 بیت و 64 بیت می باشد.با توجه به سیستم عامل کلاینت هرکدام را که نیاز دارید را دانلود کنید.
این برنامه ها هم برای اجرا شدن کریستال ریپورت بروی سیستم کلاینت می باشد و در صورت عدم نصب هنگام گزارش گیری با خطا مواجه خواهد شد کاربر.
سلام.خیلی خوب بود واقعا دمتون گرم.
سلام امکان دانلود وجود نداره
لطفا لینک هارو دوباره بزارید بشدت به این برنامه نیاز دارم
سپاس از شما
پاسخ:
سلام
نسخه جدید تر رو میتونید از این قسمت دانلود کنید.
لینک ها هم سالم هستن همشو تست کردم دانلود میشه دوست عزیز و مشکلی نداره تو لینک ها.
  • یزدان شناس
  • عالی بود دمت گرم
    Like Bro
    سلام . فقط داخل وبلاگ شما نسخه سالم رو پیدا کردم . ممنون.
    سلام
    کلی گشتم تا شمارو پیدا کردم .قسمت 1 و 2 رو دانلود کردم ولی از سه به بعد دیگه دانلود نمیشه !!!!!
     حالا برگشتم میبینم دیگه همون 1و2 هم دانلود نمیشه!!!!!
    راهنمایی کنین لطفا 
    پاسخ:
    سلام
    تمامی بخش ها رو تست کردم همشون سالم هستن  و دانلود هم میشن مشکلی نداره.
    البته شما هم میتونید نسخه جدید کریستال رو دانلود کنید اگر تمایل دارید.
    خیلی ممنون
    این ها همون merge mudale  هستند که باید به فایل اجرایی اضافه کنیم؟
    میشه یه توضیح بدید راجع بهش.
    پاسخ:
    سلام
    بخش اول بروی برنامه ویژوال نصب می شود.
    بخش دوم و سوم بروی کلاینت که قصد آن را دارید تا برنامه بروی آن اجرا شودباید نصب شود با توجه به نوع سیستم عامل که 32 یا 64 می باشد.
    لازم به ذکر هستش از اونجایی که بیشتر برنامه ها به صورت 32بیتی اجرا می شوند بهتره نسخه 32 رو هم در ویندوز های 64بیتی نصب کنی تا مشکلی واستون به وجود نیاید.
    I never thought I would find such an everyday topic so enatlhlring!
    سلام عزیز
    دست گلت درد نکنه
    جیگری . . .
    ممنون از زحماتتون
    سلام مرسی
    اما من فایل ها رو دانلود کردم ولی Extract نمیشن

    پاسخ:
    سلام
    باید با Winrar 5اکترکت کنید تا درست جواب بده با نسخه های قدیمی نمیشه چون با نسخه جدید فشرده شده از تکنولوژی جدید فشرده سازی در نسخه جدید این برنامه.
    آقا خیلی ممنون کمک بزرگی بود
    لینک های دانلود برنامه SAP Crystal Reports 13.0.5 Final

    خرابه!
    پاسخ:
    سلام
    لینک ها سالم هستن مشکلی ندارن.
    تشکر
    دستت درست مهندس!!!
    هنوز دانلودش نکردم ولی ممنون دوست من، لطف کردی.
    آقا دمت گرم
    خیلی به دردم خورد ممنون
    به سایتم سری بزنید خوشحال میشم اگه کاری از دستم برآد.
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم من خودم خیلی دنبالش گشته بودم واسه 2012 و پیدا که کردم گفتم واسه دوستان هم بزارم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی