فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

دانلود کریستال ریپورت برای VS 2013

سید محسن علوی | جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

SAP Crystal Reports Developer 13.0.10 for Visual Studio 2010,2012&2013

 

نرم‌افزار SAP Crystal Reports یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های تهیه‌ی انواع گزارش‌ها از داده‌های مختلف می‌باشد که توانایی بسیاری در ایجاد ارتباط با انواع دیتابیس‌های متدوال را دارد. تاریخچه‌ی کریستال ریپورتس به‌سال 1991 برمی‌گردد که در ابتدا با نام Quick Reports عرضه شد، Crystal Services Inc تا نسخه‌‌ی سوم این نرم‌افزار را ارائه کرد که بعد از تغییر نام به Crystal Decisions نسخه‌های 4 تا 9 این برنامه را منتشر شد و پس از تصاحب این شرکت توسط Business Objects نسخه‌های 10 تا 2008 یا 12 عرضه شدند تا نهایتا با خریداری این شرکت توسط کمپانی SAP، توسعه‌ی این نرم‌افزار به‌عهده‌ی این شرکت بیفتد.

نرم‌افزارهای مختلفی از این برنامه به‌عنوان افزونه استفاده می‌کردند که نسخه‌های 2003 تا 2008 مجموعه‌ی برنامه‌نویسی Microsoft Visual Studio یکی از آن‌ها بود که به‌صورت پیش‌فرض در این مجموعه وجود داشت؛ از نسخه‌ی 2010 ویژوال استودیو، این افزونه حذف شد و به‌صورت جداگانه (غیر تجاری و رایگان) در دسترس قرار گرفت.

 

سیستم مورد نیاز

Product prerequisites: Microsoft Visual Studio 2010 / 2012 / 2013 

 

Processor: 1.6 GHz or faster 

Memory: 1GB (32-bit) or 1.1GB (64-bit) available 

Operating systems: Windows 2003 / Windows Vista / 7 / 8 / 8.1

Language support at design time: English, French, Italian, German, Korean, Japanese, Spanish, Russian, traditional Chinese, simplified Chinese

Language support at runtime: English, French, Italian, German, Korean, Japanese, Spanish, Russian, traditional Chinese, simplified Chinese, Portuguese (Brazil), Swedish, Polish, Norwegian

لینک های دانلود :

افزونه‌ی SAP Crystal Reports Developer برای Microsoft Visual Studio

موتور اجرای Crystal Report برای ویندوزهای 32 بیتی

موتور اجرای Crystal Report برای ویندوزهای 64 بیتی

 

لینک دانلود برای نسخه VS 2015

 

گذر واژه :  www.downloadly.ir

لینک مستقیم منبع

نظرات  (۸)

سلام.ممنون از لینکی که برای دانلود گذاشتید.خیلی عالی بود
ممنون از وب خوبتون و زحمات شما
سلام میخواستم ببینم میشه با کریستال ریپورت border ها رو استایل داد مثلا گوشه ها رو گرد نمود باتشکر 
پاسخ:
سلام.
در کریستال ریپورت نمیشود اینکارو انجام داد اگر میخواهید به این صورت باشه باید از برنامه های گزارش گیری دیگر استفاده کنید.
سلام خسته نباشین.
من میخوام به ویژوال استودیو 2013 کریستال ریپورت رو اضافه کنم برنامه کریستالو نصب کردم کلی هم dll و assembly هاشو add کردم و ی گزارش بیرون پروژه ساختم وبه پروژم اضافه کردم ولی هرکاری میکنم نمیشناستش یعنی نمیتونم ازش شی درست کنم داده های دیتابیسمو بهش add کنم وتو ریپورت هام ی سری ریپورت های کریستالو add کردم ولی گزینه ای که بتونه ی کریستال add شده رو به کریستال ویوام اضافه کنه ندارم میدونید باید چکارکنم ؟؟
پاسخ:
با سلام
شما کریستال ریپورت نسخه ویژوال رو وقتی نصب میکنید خودش به پروژه اضافه میشه یعنی بجای ایجاد فرم جدید باید گزینه Report رو انتخاب کنید و یک ریپورت جدید اضافه کنید.و تو این قسمت گزارش رو درست کنید.
خودش هم بعد اضافه کردن ریپورت جدید فایل های Dll رو به پروژه اضافه میکنه براتون.
رو سیستم مقصد هم که میخواید اجرا بشه باید نسخه کلاینت کریستال رو نصب کنید.
سلام
خدا خیرت بده . دهنم سرویس شد انقدر دانلود کردم و جواب نداد
دم شما گرم عالی هستین

سلام من منتظر موندم تادانلود بشه بعد از 45 دقیقه خطا داده که دانلود نمیشه چکا رکنم
پاسخ:
سلام
لینک ها مستقیم از سایت downlodly.ir گذاشته شده.احتمالا مشکل از سمت اون سایته هستش.
اگر هم نسخه جدید که برای 2015 هستش رو دانلود کردید و مشکل داشتید احتمالا اینترنت شما مشکل داره من تمام لینکارو تست کردم و هیچکدوم قطعی نداره و سالم هستن.
  • خرید گوشی کارکرده
  • سلام،خسته نباشید،سایت خیلی جالب و پرمحتوایی دارین،خیلی ممنون.
  • عیسی علوانی
  • سلام داداش خوبی خوشی چه خبر عزیز دلم
  • محمد رضا فتاحی
  • با سلام
    من کریستال ریپورت را برای ویژوال استدیو 2013 را دانلود کردم ولی در محیط وپژول 2013 کار نمی کنه چرا؟ نسخه 13-0-10

    پاسخ:
    سلام.
    دوست عزیز این نسخه هیچ مشکلی بروی ویژوال 2013 نداره چون خودم نصب کردم و دارم استفاده میکنم از این نسخه.
    کریستال ریپورت رو پاک کنید دوباره نصب کنید اون موتورهای نصب رو هم نصب کنید بروی سیستم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی