فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

اپل در حال تست آیفون 6 و آی او اس 7 است

سید محسن علوی | پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۰۲ ق.ظ

شکی نیست که آیفون و iOS جدید در دست توسعه هستند ولی امروز مت برایان از سایت TheNextWeb خبر داده که رد این دو برای اولین بار در اینترنت مشاهده شده و توسعه دهندگان در تماس با این سایت خبر از تست آیفونی با کد 6.1 (مدل های فعلی آیفون 5 با کدهای 5.1 و 5.2 شناخته می شوند) و آی او اس 7 داده است. IP آدرس نیز مربوط به مقر اصلی اپل در کوپرتینو کالیفرنیا بوده. 

در صورتی که این نشانه ای از یک تست واقعی باشد، با چیز تازه ای روبرو نیستیم زیرا در سال 2010 که اپل در رابطه با ماحرای آنتن گیت درهای آزمایشگاه آنتن خود را به روی ژورنالیست ها باز کرد، آشکار شد که طراحی های جدید کمپانی برای مدتی طولانی تست شده و سپس به عموم مردم نشان داده می شوند. 

البته امکان جعل داده های مربوط به دستگاه و سیستم عامل وجود دارد ولی رد پای به جای مانده از IP که به مقر اپل ختم می شود باعث شده نسبت به معتبر بودن آن اطمینان ایجاد شود. به نظر می رسد مهندسین نرم افزاری اپل در حال تست اپلیکیشن های محبوب، بر روی سیستم عامل و دستگاه جدید هستند. 

اگر به یاد داشته باشید سال گذشته نیز پیش از مراسم سالانه WWDC (رویداد توسعه دهندگان اپل) که معمولاً هر سال در ماه ژوئن سانفرانسیسکو میزبان آن است، ردگیری iOS 6 توسط سایت 9to5mac اعلام شده بود. 

کد آیفون 6.1 به طور مشخص اشاره به تست سخت افزار جدید دارد مگر اینکه اپل در راستای سیاست رازداری خود و برای به وجود آوردن هیجان در بازار سهام، آن را جعل کرده باشد. احتمال دیگر این است که آیفون 5S در کار نباشد و اپل مستقیماً آیفون 6 را معرفی کند. یک حدس دیگر نیز این است که طبق شایعات قبلی، اپل قصد معرفی دو آیفون در سال را داشته باشد: یکی در حول و حوش WWDC 2013 و دیگری در انتهای سال میلادی با فاصله چند ماه. 

به هر حال، با شروع سال 2013 لو رفتن (چه سهوی و چه عمدی) تلفن های آینده دوباره شروع شده و روزهای داغی را در پیش داریم. نکته دیگر iOS 7 است؛ آیا باز طراحی iOS توسط جانی آیو را در این نسخه شاهد خواهیم بود؟ 

  • سید محسن علوی

نظرات  (۲)

سایتت جالبه
مبارکه عزیزم
سایتی که تو بسازی مطمئنم خیلی مفید خواهد بود
  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی