فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

آغاز پیش فروش تلویزیون ۵۵ اینچی OLED ال جی در کره

سید محسن علوی | يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۲۰ ب.ظ


اگر به خاطر داشته باشید، پس از وعده ال جی در CES2012 برای تولید تلویزیون ۵۵ اینچی OLED، از معرفی رسمی آن توسط ال جی گفتیم و خواندید که این شرکت تصمیم دارد تلویزیون OLED جدید خود را تا پایان ۲۰۱۲ راهی بازار کند. اما مثل اینکه ال جی کمی خلف وعده داشته و این کار به هفته اول ۲۰۱۳ موکول شده است. این شرکت از امروز رسما آغاز پیش فروش تلویزیون فوق العاده ۵۵ اینچی خود در کره را اعلام کرد. 

کره ای ها می توانند با پرداخت ۱۰هزار دلار، تا پایان ماه جاری میلادی صاحب یک دستگاه تلویزیون اچ دی WRGB OLED با اندازه صفحه ۵۵ اینچی شوند. البته این شرکت در خصوص زمان عرضه تلویزیون خارق العاده خود در دیگر نقاط دنیا تنها به ذکر «هفته های آینده» بسنده کرده است. و احتمالا باید تا CES برای دستیابی به جزئیات بیشتر صبر کنیم. 

گفته می شود در تلویزیون جدید ال جی باید منتظر کیفیت تصویر بسیار عالی در یک مجموعه بسیار نازک باشیم. ضخامت این تلویزیون تنها کمی بیشتر از ۴ میلیمتر است و نازک ترین تلویزیون دنیا شناخته می شود. همچنین این تلویزیون به لطف بدنه فیبر کربن و پلاستیک مستحکم خود، تنها ۱۰ کیلوگرم وزن دارد. 

به لطف تکنولوژی OLED انتظار می رود تلویزیون جدید ال جی، بهترین کیفیت تصویر ممکن در میان HDTV های فعلی را داشته باشد. برخی بررسی ها از دستیابی ال جی به عمیق ترین رنگ مشکی موجود در تلویزیون ها خبر می دهند.


w680-001-500px-narenji-ir.jpg

شاید بزرگترین مزیت این تلویزیون در برابر رقبایی چون سامسونگ و سونی را، بتوان استفاده از چهار زیر-پیکسل سبز، آبی، قرمز و سفید در برابر سه زیر-پیکسل سبز، آبی و قرمز بقیه دانست.

  • سید محسن علوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی