فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

آماده سازی تلفن های هوشمند ویژه توسعه دهندگان با سیستم عامل Firefox OS

سید محسن علوی | پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۳۱ ب.ظ

چندی است که خبرهای فراوانی در خصوص سیستم عامل موبایل فایرفاکس او اس می شنویم و حدس و گمان های فراوانی در خصوص عرضه آن روی برندهای مختلف منتشر می شود. اما بالاخره اولین اسمارت فون مجهز به Firefox OS رونمایی شد. موزیلا می گوید به هیچ وجه قصد ندارد سخت افزار لازم برای نسخه نهایی سیستم عامل موبایل فایرفاکس را خودش تهیه ببیند (همانند اپل و ریم). اما برای نشان دادن توانمندی های این سیستم عامل، امروز Developer Preview Phone یا «موبایل پیش نمایش توسعه دهندگان» را رونمایی کرد. 

البته این اسمارت فون دقیقا همان محصول اسرار آمیزی نیست که در CES 2013 به نمایش در آمد، ولی مشخصات آن چندان بالا به نظر نمی رسد. صفحه نمایش 3.5 اینچی این اسمارت فون کیفیت HVGA داشته و دوربین عقب آن ۳ مگاپیکسلی است. از پردازنده اسنپ دراگون S1 یک گیگاهرتزی به همراه 512 کیلوبایت رم بهره می برد. ۴ گیگابایت حافظه داخلی داشته و امکان استفاده از کارت حافظه microSD، وای فای و شبکه های 2G و 3G را هم فراهم می آورد. 

یک باتری ۱۵۸۰ میلی آمپر ساعتی آن را سر پا نگه می دارد. موزیلا وعده داده که آپدیت آن به صورت OTA خواهد بود تا توسعه دهندگان همیشه نسخه به روز سیستم عامل را در اختیار داشته باشند. گفته می شود این اسمارت فون از ماه آینده در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

  • سید محسن علوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی