فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

منابع مختلف خبری: 24 اسفند زمان قطعی معرفی گلکسی S4

سید محسن علوی | چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۴۷ ب.ظ
 HTC در مراسم دو گانه خود (لندن و نیویورک) از پرچمدار جدیدش One رونمایی کند، خبرهای مختلف درباره معرفی گلکسی S4 به طرزی مشکوک (!) دوباره بر سر زبان ها افتاده اند و به نظر می رسد سامسونگ به طور غیر مستقیم به دنبال ربودن جذابیت مراسم HTC است. 


پیش تر سایت سم موبایل خبر داده بود که گلکسی S4 در روز 25 اسفند (15 مارس) رونمایی خواهد شد، حالا الدار مورتازین سر دبیر سایت mobile-review در توییتر نوشته که برای مراسم بزرگ باید روز 24 اسفند (14 مارس) را در تقویم های خود علامت بزنیم. سم موبایل هم این تاریخ جدید را مورد تایید قرار داده. 

سایت مشهور The Verge هم در خبری مجزا می نویسد: «منابع آشنا با سامسونگ خبر می دهند که روز 14 مارس زمان "قطعی" مراسم این شرکت برای رونمایی از یک یا چند دستگاه جدید است» که محتمل ترین آنها گلکسی S4 است. 

بعضی منابع از برگزاری مراسم در امریکا سخن می گویند و برخی دیگر سکوت اختیار کرده اند با این حال به نظر می رسد طراحی گلکسی S4 هیچ کدام از مواردی که تا به حال لو رفته نباشد و یک ظاهر بکر را شاهد باشیم. البته کسی چه می داند، تا روز موعود بیش از 3 هفته باقی است.

  • سید محسن علوی

گلکسی S4

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی