فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه
win8china منتشر شد و خبر از عرضه آن طی چند ماه آینده می داد. این سایت همچنین از امکان آزمون این نسخه توسط کاربران ویندوز 8 و دریافت بازخوردهای آنها قبل از عرضه نسخه نهایی ویندوز بلو سخت می گفت.

گفته می شود که ویندوز بلو تنها یک مرحله نسخه آزمایشی خواهد داشت. امکانات این نسخه از ویندوز هم هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارند و چیز زیادی در خصوص آنها نمی دانیم. اما یکی از بزرگترین تغییرات، ممکن است بهبود کارکرد و کیفیت جستجو در ویندوز باشد.

گفته می شود تیم بینگ همکاری نزدیکی را با ویندوز بلو برای بهبود جستجو در این سیستم عامل دارد. برای مثال یکی از سناریوهای محتمل برای بخش جستجوی ویندوز بلو می تواند امکان جستجوی اپلیکیشن ها یا فیلم ها بر اساس محتوا و امکان پخش سریع فیلم از درون بخش جستجو باشد.

پیش بینی می شود تا پایان تابستان امسال تمامی کاربران ویندوز 8 که از ابزارهای ۷ و ۸ اینچی مجهز به اینترنت اکسپلورر ۱۱ استفاده می کنند، بتوانند به ویندوز بلو آپگرید شوند. همچنین سیستم عامل ویندوز فون هم احتمالا قابلیت آپدیت به ویندوز بلو را خواهد داشت. این گونه که پیدا است، مایکروسافت هم می خواهد تمامی ابزارهای خود را در آینده نزدیک به یک سیستم عامل یکسان با سرعت به روز رسانی بالا تجهیز نماید.

 

نظرات  (۱)

سلام وب مفید و جالبی داری به منم سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی