فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

فناوری اطلاعات

.فعالیت این وبلاگ در زمینه برنامه نویسی دات نت ،شبکه های کامپیوتری و اخبار فناوری می باشد

آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱ - آلپ صنعت
    عالیه

برنامه ای برای Creat,Attach,Detach,Delete,Backup,Restore

سید محسن علوی | سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ب.ظ

شرح برنامه فوق به صورت زیر می باشد :

Create DB :ساخت بانک اطلاعاتی

Attach DB :افزودن بانک اطلاعاتی مورد نظر از روی هارد

Detach DB : برای حذف بانک اطلاعاتی مورد نظر از SQL

Delete DB : برای حذف کامل بانک اطلاعاتی

Backup DB : تهیه نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی

Restore DB : برای بازگرداندن اطلاعات 

دانلود برنامه

نظرات  (۳)

  • مهرداد قربانیان
  • سلام.خسته نباشید.خیلی ممنون
    بازم مشکلم حل نشد.آقا یه زحمت دارم.میشه خودتون یه دیتابیس با sqlexpress بسازی.ی برنامه هم بسازی برا بکاپ گیری و ریستور که کار بده و بذارید تو سایت.اینجوری من بهتر میفهمم و همون کد ها را برمیدارم.اگه این کارو کنید یه دنیا میشم.کمک بزرگی بهم میکنید

    پاسخ:
    باشه دوست عزیز درست میکنم و تست میکنم و بعد براتون میزارم
  • مهرداد قربانیان
  • سلام.خسته نباشید.تو رو خدا کمکم کنید.من یه هفته دارم رو بکاپ گیری کار میکنم.مشکلم حل نشد.من از sql express استفاده کردم.فقط خواهشا زود ج بدید که من خیلی عجله دارم.ممنون.من از کد بالا کردم ولی این خطا را میده:

    Database 'restoran' does not exist. Make sure that the name is entered correctly.
    BACKUP DATABASE is terminating abnormally

    کدیی که شما گذاشتید و گفتید اسم پایگاه داده را عوض کنید :
                    +string command = @"Backup DataBase restoran To Disk=' "  filename+ " ' ";



                    oconnection = new SqlConnection(@"Data Source=.\SQLEXPRESS;AttachDbFilename=C:\Users\Mehrdad\Documents\restoran.mdf;Integrated Security=True;Connect Timeout=30;User Instance=True");


    من از اسم پایگاهم را با فرمت ، بدون فرمت و همه جوری امتحان کردم ولی بازم خطا میده 






    پاسخ:
    با این کدا هم امتحان کن
    public static void BackupDatabase(string backUpFile)
        {
        ServerConnection con = new ServerConnection(@"xxxxx\SQLEXPRESS");
        Server server = new Server(con);
        Backup source = new Backup();
        source.Action = BackupActionType.Database;
        source.Database = "MyDataBaseName";
        BackupDeviceItem destination = new BackupDeviceItem(backUpFile, DeviceType.File);
        source.Devices.Add(destination);
        source.SqlBackup(server);
        con.Disconnect();
        }
    public static void RestoreDatabase(string backUpFile)
        {
        ServerConnection con = new ServerConnection(@"xxxxx\SQLEXPRESS");
        Server server = new Server(con);
        Restore destination = new Restore();
        destination.Action = RestoreActionType.Database;
        destination.Database = "MyDataBaseName";
        BackupDeviceItem source = new BackupDeviceItem(backUpFile, DeviceType.File);
        destination.Devices.Add(source);
        destination.ReplaceDatabase = true;
        destination.SqlRestore(server);
        }
    اگر درست نشد بازم برنامه رو واسم ارسال کنید سریع تر میتونم کمکتون کنم.
  • مهرداد قربانیان
  • سلام و خسته نباشی.ممنون.خیلی مطالبتون خوبه.مرسی از در خواستی مه داده بودم و سریع گذاشتید.دمتون گرم
    یه خواهش دیگه هم دارم.میشه سورس کد ایمیل فرستادن بصورت تکی و گروهی را به زبان سی شارپ قرار بدید ؟ هر چی از نت میگیرم خطا میده.
    پاسخ:
    سلام
    قبلا تو این قسمت مطرح کرده بودید سوالتون رو جواب رو گذاشتم واستون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی